2012-07-17 ? 09:31:28

Storstädning

Godmorgon på er alla sjusovare!
Jag gick upp tidigt imorse och började göra vid mitt hår så man inte skulle skämmas då man skulle ut på en härlig promenad med lilla älskade Zakimbo. Vädret var underbart och han gjorde snabbt sina behov som alltid min lilla duktiga pojke. Vi kom upp och jag funderade på var jag skulle börja?! Satte igång med disken med en gång och städade köket för fulla muggar. Sedan blev hela lägenheten klar precis. SKÖNT!!

Nu är här välstädat och fint. Ska sitta här och få bort den hemska smaken av järndropparna. Det är hemskt att det ska vara så himla äckligt alltså. Bara lukten kan få mig att spy, men med lite blåbärssoppa och vaniljyoghurt så ska det snart bli bra igen :-)
 
Kommentarer
Mathilda

Ett tips, blanda dom i nån "stark" juice när du ska ta dom (blandar mina i Multivitamin) så känner du inte smaken lika mycket ;)

Svar: jag har blandat men det går inte bättre ha lite blåbärsoppa i munnen ta in sprutan med järn sen mer blåbärsoppa och andas genom munnen istället för näsan :)
Elina Holmqvist

2012-07-17 @ 09:44:43
URL: http://mammaensam.blogg.se/
Cathrine

jätteförväntansfullt eller hur??

Svar: Oh ja :)
Elina Holmqvist

2012-07-19 @ 09:11:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!