2012-07-06 ? 11:33:15

Vecka 36

Jaha, nu börjar det närma sig allt mer och mer. Sjukt spännande att dagen kan komma när som helst nu. Men samtidigt så är det skrämmande fortfarande. Många har frågat mig om jag är redo för förlossningen, men ärligt talat tror jag aldrig man kan vara redo för en sådan sak. Alla förlossningar ser olika ut och det finns inte en endaste som kommer ha samma förlossning. Vi är alla olika och då känner man smärtor också olika. Vissa kanske är mer känsliga än andra? Sen visst det gör ont på alla, men det som gör jätte ont på någon annan kanske inte alls tycker att det kändes så himla obehagligt och tyckte det gjorde så ont.

Förlossningsbrevet är skrivet och klart. Nerpackat i skötväskan som också är packad med det som behövs med till en förlossning. Såklart är det vissa saker som också ska få vara med, men det får man liksom ta efter hand om man har glömt det. Man har ju så många runt omkring en som stöttar en för varje steg man tar. Så det finns alltid någon som kan komma med dom sista sakerna till förlossningen om man så önskar det.

För varje dag som går önskar jag så mycket att få träffa våran underbara Smula. Jag vill så gärna att dagen ska komma då hon finns här hos oss. Detta är en obeskrivlig känsla hur underbart det är att få bära sitt egna barn. Så underbart att bara jag skriver detta så kommer några glädje tårar..
 

Vecka 36
Kommentarer
Erika - 18 & väntar andra barnet

Åh, tycker du har så superfin mage!! Snart har du din lilla skatt här! All lycka till er<3

Svar: Naaow, tack så hemskt mycket. Vad glad jag blir. Super tack.
Elina Holmqvist

2012-07-06 @ 11:43:51
URL: http://melkersmamma.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!