2012-07-20 ? 11:05:17

Vecka 38

Vecka 37+0 eller som man säger, vecka 38. - Det är sjukt vad tiden bara rullar på, men nu vill jag verkligen ha henne här. Jag är så förväntansfull att jag blir galen, vill se vår älskade tös som jag har burit på i nio månader. Snart är hon här och hon är så välkommen så.

92.8% har jag redan gått av min graviditet och 260 dagar har passerat förbi oss med en storm. Alltså har jag bara 20 dagar kvar innan det är BF.

Men ni som läser bloggen, hade varit roligt att veta vad ni tror.
Hur mycket kommer Smulan att väga?!
Hur lång kommer hon bli?!
Vilket datum kommer hon att komma tror ni?!
 

Vecka 38
Kommentarer
caroline

8 augusti, 3650g och 51 cm :)

Svar: :)
Elina Holmqvist

2012-07-21 @ 09:59:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!