2012-07-18 ? 15:19:41

Vi ska köra, köra fort som fan..

..Köra runt med bilen igenom hela stan!!
Ja, då var man hemma igen efter en tur i Malmö med baby. Vi åkte till Burlöv center för att kolla upp en sladd till hans mp3, men konstigt nog hade ingen det. Kollade lite i alla andra affärer, man är rätt nyfiken och vill att Höstens kläder och skor ska välla in i alla butikerna. Men dom är ju bara för sega i år tycker jag, eller så är det vårt väder i Malmö som gör att det känns som det snart ska bli höst. Vi fann absolut ingenting om man säger så.

Nu sitter vi hemma igen och vet inte vad dagen mer kan bjuda på. Det jobbiga med dagarna är att dom typ blir så enformiga, det händer typ aldrig något nytt. Alltid är det samma saker man gör typ.. Tråkigt!

Hade varit rätt så roligt att gå ner i källaren och gå igenom allt skit man har samlat på sig under årens lopp. Alla mina vanliga kläder som inte jag har kunnat ha på mig under graviditeten ligger också där nere, så kanske dax att snart gå ner och kika på vad det är egentligen man har. Vad det är man ska spara och slänga?! Får fråga mannen om han också är sugen på detta faktiskt.
 
Kommentarer
Hemlig beundrare

hejsan har följt din blogg sen ca 2 år tillbaka. måste bara säga du är så jävla snygg! mvh/Skarven

Svar: Oh lalala
Elina Holmqvist

2012-07-18 @ 15:38:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!