2012-07-20 ? 11:30:23

Zakimbo Mamma & Smulan

 

Jag har fått världens finaste påg för två år sedan som jag älskar obeskrivligt mycket. Han är ens lilla ögonsten och kommer alltid finnas där hos en vart man än går. I magen ligger där världens bästa mirakel, min lilla flicka som jag älskade från första stund, fast jag inte har träffat henne så vet man att man älskar henne mest av allt i hela världen.

Jag är så lycklig och jag vet att Zakimbo kommer bli en sån fin storebror till Smulan. Många tror att han kommer bli en svartsjuk hund bara för han alltid har fått min kärlek och uppmärksamhet hela tiden. Jag har behandlat honom som min egna son, än som en hund. Men jag kommer ha tid för min lilla pojke fast lilla Smulan kommer komma till världen. Aldrig ska jag svika dig Zakimbo. Älskar er så mycket <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!